Moderní pracoviště pokladny, kam lidé přicházejí hradit poplatky, bylo včera otevřeno v objektu Městského úřadu Litoměřice. Nachází se na Mírovém náměstí v přízemí vnitřního traktu budovy B (za pracovištěm výdejny občanských průkazů), kam se přestěhovalo z Pekařské ulice. Během několika týdnů dojde ke zrušení polední přestávky, a lidé tak budou moci využít služeb pokladny v delším časovém úseku.
Na pokladně je možné nově hradit veškeré platby a poplatky pro město Litoměřice, tedy i za svoz komunálního odpadu, psy, poplatky ze správních řízení, ale i udělené pokuty. Tyto záležitosti se dříve hradily v kanceláři poplatků, která sídlí hned za novým pracovištěm pokladny. Samozřejmostí je možnost platby kartou.
„Hlavním cílem bylo vytvoření pracoviště, které díky své nadčasovosti nebude potřebovat v nejbližších letech žádné investice a na kterém dojde ke zlepšení dostupnosti, kvality a rychlosti služeb poskytovaných občanům,“ sdělil Jaroslav Lachman, vedoucí správního odboru městského úřadu.
Projekt pokladny byl navržen architektkou Naděždou Richterovou v roce 2021. V témže roce byly i zahájeny stavební úpravy. Následovala rekonstrukce rozvodných sítí, vybavení nábytkem, spojovací a výpočetní technikou včetně platebních terminálů. Pracoviště je vybaveno novými bezpečnostními prvky, zařízením tísňového hlášení, samostatným elektronickým zabezpečovacím systémem a novým trezorem příslušné třídy bezpečnosti.
Otevírací doba:
- Pondělí 8 – 11.30, 12.30 – 16.30
- Úterý 8 – 11.30., 12.30 – 15
- Středa 8 – 11.30, 12.30 – 16.30
- Čtvrtek 8 – 11.30, 12.30 – 15
- Pátek 8 – 11.30